Władze Wydziału Prawa i Administracji UMK w Toruniu
Dziekan Wydziału
Prof. dr hab. Maciej Serowaniec
Pokój nr 12
e-mail: dziekan.wpia@umk.pl
Dni i godziny przyjęć:
Dyżury w semestrze zimowym roku akademickiego 2024/2025:
poniedziałki w godz. 9.00 – 10.00
Dyżur zaplanowany na 28 października br. z powodu innych obowiązków służbowych został odwołany. Przepraszam za powstałe z tego tytułu utrudnienia.
Podczas dyżuru Dziekan nie rozpatruje spraw studenckich.
W sprawach studenckich wymagających wydania decyzji na podstawie przepisów Regulaminu studiów wnioski proszę kierować na adres:
dziekanat.wpia@umk.pl
Prodziekan ds. Nauki
Dr hab. Aleksandra Kustra-Rogatka, prof. UMK
Pokój nr 17; tel. 56 6114001, e-mail: a_kustra@umk.pl
Dni i godziny przyjęć w semestrze zimowym 2024/2025 (po uprzednim umówieniu):
wtorki w godz. 10.00-11.00
Zakres obowiązków:
- Koordynowanie działań związanych z ewaluacją działalności naukowej.
- Podejmowanie działań w zakresie opracowania i wdrażania strategii rozwoju naukowego Wydziału.
- Koordynowanie współpracy i działalności jednostek organizacyjnych Wydziału w zakresie działalności naukowej.
- Koordynowanie i wspieranie współpracy naukowej Wydziału z innymi krajowymi i międzynarodowymi jednostkami naukowymi.
- Koordynowanie działań związanych z rozwojem kadry naukowej (staże, urlopy naukowe, itp.).
- Koordynowanie polityki wydawniczej Wydziału.
- Koordynowanie współpracy Wydziału z Interdyscyplinarną Szkołą Doktorską Nauk Społecznych – Academia Rerum Socialium.
- Wykonywanie innych obowiązków powierzonych przez Dziekana
Prodziekan ds. Studenckich
Dr hab. Piotr Rączka, prof. UMK
pokój nr 20
W sprawach studenckich wymagających wydania decyzji na podstawie przepisów Regulaminu studiów wnioski proszę kierować na adres:
dziekanat.wpia@umk.pl
Uprzejmie informujemy, że dyżury dla studentów stacjonarnych i niestacjonarnych odbywają się we wskazanych dniach i godzinach zarówno w formie stacjonarnej, jak i w formie zdalnej na platformie Microsoft Teams: raczka@o365.umk.pl
Dni i godziny dyżurów w semestrze zimowym 2024/2025:
poniedziałki od godz. 12.00
Dyżury dla studentów niestacjonarnych:
12 października 2024 r. godz. 13.05
16 listopada 2024 r. godz. 13.05
15 grudnia 2024 r. godz. 10.00
Dyżury przeznaczone są zarówno dla studentów stacjonarnych, jak i niestacjonarnych.
Zakres obowiązków:
- Organizowanie, koordynowanie i nadzorowanie procesu dydaktycznego na Wydziale.
- Nadzorowanie dokumentowania przebiegu studiów studentów z wykorzystaniem systemu USOS.
- Nadzorowanie spraw socjalno-bytowymi studentów Wydziału.
- Nadzorowanie obowiązkowych praktyk i staży studentów Wydziału.
- Rozstrzyganie w sprawach indywidualnych studentów Wydziału, a w szczególności wydawanie rozstrzygnięć indywidualnych w zakresie określonym Regulaminem studiów.
- Współdziałanie z komisjami rekrutacyjnymi w zakresie naboru kandydatów na studia prowadzone na Wydziale.
- Wspomaganie i wspieranie działań związanych z oceną zajęć dydaktycznych i oceną jakości kształcenia.
- Współdziałanie z organizacjami studenckimi, w tym samorządem studenckim,
- Merytoryczny nadzór nad działalnością dziekanatów w sprawach dotyczących studentów, doktorantów i uczestników studiów podyplomowych.
- Koordynowanie spraw związanych z wnioskami o utworzenie nowych kierunków studiów, specjalności i specjalizacji.
- Koordynowanie spraw związanych z postępowaniami akredytacyjnymi.
- Wykonywanie innych obowiązków powierzonych przez Dziekana.
Prodziekan ds. Organizacji i Rozwoju
Dr Jagoda Jaskulska
Pokój nr 9
e-mail: jagoda_jaskulska@umk.pl
Dni i godziny przyjęć w semestrze zimowym 2024/2025:
środy w godz. 10.00 – 11.00
Zakres obowiązków:
- Koordynowanie bieżących spraw dotyczących prawidłowego funkcjonowania Wydziału.
- Inicjowanie i koordynowanie działań związanych z promocją Wydziału i popularyzacją nauki.
- Inicjowanie i koordynowanie działań związanych ze współpracą Wydziału ze szkołami oraz promocją oferty edukacyjnej (inicjowanie umów o współpracy i/lub patronacie)
- Informowanie studentów i pracowników Wydziału o aktualnych możliwościach korzystania z wyjazdów zagranicznych (staże, praktyki, szkoły letnie).
- Koordynowanie spraw związanych z programem Erasmus+.
- Koordynowanie spraw związanych z organizacją konferencji naukowych.
- Nadzorowanie i koordynowanie kontroli zarządczej w ramach Wydziału.
- Wdrażanie i koordynacja działań na rzecz integracji społeczności Wydziału.
- Wykonywanie innych obowiązków powierzonych przez Dziekana.
Prodziekan Wydziału ds. Finansowych i Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym
Dr hab. Jacek Wantoch-Rekowski, prof. UMK
Pokój nr 9
e-mail: rekowski@umk.pl
Dni i godziny przyjęć w semestrze zimowym 2024/2025 (po uprzednim umówieniu):
czwartki w godz. 11.00 – 12.00
Zakres obowiązków:
- Inicjowanie i koordynowanie współpracy Wydziału z otoczeniem społeczno-gospodarczym (w tym koordynowanie współpracy w ramach Forum Pracodawców).
- Inicjowanie i koordynowanie współpracy Wydziału z samorządami zawodowymi, absolwentami Wydziału i ich organizacjami.
- Inicjowanie i realizacja umów, porozumień i programów dotyczących współpracy z otoczeniem społeczno-gospodarczym.
- Przygotowywanie preliminarza, planów finansowych oraz rozliczeń wydziałowych.
- Bieżące kontrolowanie stanu finansowego i czuwanie nad płynnością finansową Wydziału.
- Monitorowanie zasadności wydatków jednostek organizacyjnych Wydziału.
- Przygotowywanie rekomendacji w zakresie niezbędnych inwestycji i bieżących zakupów dla Wydziału.
- Koordynowanie spraw związanych z systemami motywacyjnymi dla pracowników (nagrody, stypendia, dodatki, itp.).
- Nadzorowanie rozliczeń obciążeń dydaktycznych nauczycieli akademickich oraz rozliczeń zajęć dydaktycznych na podstawie umów cywilno-prawnych.
- Nadzorowanie działalności studenckich kół naukowych.
- Wykonywanie innych obowiązków powierzonych przez Dziekana.