Szanowni Państwo,
Studenci i Absolwenci Wydziału Prawa i Administracji,
uprzejmie informuję, iż zgodnie z załącznikiem nr 1 do uchwały nr 39 Senatu UMK w Toruniu z dnia 30 kwietnia 2019 r. Zasady i tryb przyznawania tytułów oraz wyróżnień studentom i absolwentom na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, z dniem 9 września 2022 r. do godz. 12.00 (decyduje data wpływu dokumentów do dziekanatu) upływa termin składania we właściwych dziekanatach zgłoszeń kandydatów do:
- tytułu najlepszego absolwenta Wydziału Prawa i Administracji,
- tytułu najlepszego studenta Wydziału Prawa i Administracji,
- wyróżnienia za rozsławienie imienia Uniwersytetu na arenie międzynarodowej.
Szczegółowe kryteria, które powinni spełniać kandydaci do w/w tytułów i wyróżnień reguluje powołany załącznik do uchwały Senatu UMK.
Formularze odpowiednich wniosków – zgłoszeń znajdują się na stronie internetowej Wydziału w zakładce wzory wniosków dla studentów. Do wniosku należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających osiągnięcia kandydatów. Proszę nie wpisywać średniej ze studiów, zostanie wpisana przez dziekanat. Warunkiem rozpatrzenia wniosku w przypadku studentów jest zaliczenie wszystkich przedmiotów z danego roku studiów.
Wypełnione wnioski prosimy składać drogą mailową na adres: dziekanat.wpia@umk.pl z załączonymi zeskanowanymi potwierdzeniami uzyskanych osiągnięć.
Jednocześnie informuję, że osoby, którym Dziekan Wydziału Prawa i Administracji po uzyskaniu opinii Rady Dziekańskiej na posiedzeniu w dniu 13 września 2022 r. nada tytuł najlepszego absolwenta i najlepszego studenta Wydziału, będą kandydatami do tytułu najlepszego absolwenta i studenta Uniwersytetu.
Z poważaniem
Dr hab. Piotr Rączka, prof. UMK