Szanowni Państwo,
zgodnie z postanowieniami zarządzenia nr 39 Rektora Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z dnia 24 marca 2020 r. w sprawie realizacji zajęć dydaktycznych w formie zdalnej publikujemy szczegółowy harmonogram zajęć zdalnych prowadzonych na Wydziale Prawa i Administracji UMK w Toruniu:
-
Prawo stacjonarne
-
Prawo niestacjonarne
-
Administracja I stopnia stacjonarna
-
Administracja II stopnia stacjonarna
-
Administracja I stopnia niestacjonarna
-
Administracja II stopnia niestacjonarna
-
Doradztwo podatkowe II stopnia stacjonarne
-
Studia doktoranckie
-
Wykłady ogólnouniwersyteckie
Koordynatorzy do spraw organizacji zdalnego kształcenia na WPiA:
- mgr Katarzyna Kiljan (k_kiljan@umk.pl)
- mgr Joanna Hajduk (hajduk@umk.pl);
Uprzejmie prosimy o bieżące śledzenie komunikatów pojawiających się na stronie internetowej WPiA
Szanowni Państwo,
w związku z nowymi Zarządzeniami Rektora oraz pojawiającymi się pytaniami w załączeniu przekazujemy pismo Pani Prorektor Beaty Przyborowskiej dotyczące "realizacji kształcenia w UMK w obecnej chwili" oraz wskazujące na konieczność podjęcia niezbędnych działań w najbliższej przyszłości.
Pismo dotyczące realizacji zajęć zdalnych
Informacja dotycząca lektoratów w Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych:
Drodzy Studenci,
zgodnie z Zarządzeniem Nr 39 Rektora Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z dnia 24 marca 2020 r. w sprawie realizacji zajęć dydaktycznych w formie zdalnej, chcielibyśmy Was poinformować, iż od 26.03.2020 będziemy realizować zajęcia z języków obcych w formie zdalnej na naszej platformie Moodle – na kursach, na które się zapisaliście i które do tej pory były używane.
Prowadzący zajęcia poinformują uczestników swoich grup o wybranej formie zdalnego nauczania za pośrednictwem korespondencji mailowej z wykorzystaniem systemu USOS-web. Na bieżąco będziemy powiadamiać Państwa o poszczególnych etapach realizacji zajęć.
Konsultacje z prowadzącymi są prowadzone także tylko w formie zdalnej (maile, lub po ustaleniu z prowadzącym przy pomocy komunikatora).
Mamy nadzieję, że nowa forma zajęć będzie równie ciekawa.
w imieniu pracowników SPNJO
mgr Anna Hućko
Koordynator ds. współpracy z WPiA