INFORMACJE OGÓLNE
Kurs adresowany jest do osób planujących przystąpienia do egzaminu adwokackiego lub radcowskiego.
Celem kursu jest przygotowanie uczestników do części administracyjnej egzaminu adwokackiego i radcowskiego, polegającej na przygotowaniu skargi do wojewódzkiego sądu administracyjnego lub skargi kasacyjnej do Naczelnego Sądu Administracyjnego, a w przypadku uznania, że jest brak podstaw do ich wniesienia, na sporządzeniu opinii prawnej w oparciu o akta lub przedstawiony stan faktyczny opracowane na potrzeby egzaminu.. Kurs ma formę warsztatów, które poprowadzą znakomici specjaliści – praktycy od lat zajmujący się prawem administracyjnym. Podczas kursu wykorzystane zostaną materiały z poprzednich egzaminów, a także oryginalne materiały autorskie. Kurs obejmuje 24 godziny zajęć podzielonych na cztery sześciogodzinne spotkania. Zajęcia odbywają się wyłącznie w formie stacjonarnej, w budynku Wydziału Prawa i Administracji UMK w Toruniu, dzięki czemu uczestnicy kursu będą mogli skuteczniej komunikować się z prowadzącymi
INFORMACJE DODATKOWE
Zajęcia odbywają się w formie warsztatowej w trybie stacjonarnym w grupach liczących max. 20 osób:
- Czas trwania kursu: od 25 stycznia 2025 r. – 9 lutego 2025 r.
- Liczba godzin: 24 godziny (4 spotkania po 6 godzin)
- Miejsce: zajęcia odbywają się na Wydziale Prawa i Administracji, ul. Bojarskiego 3, sala nr 108 (I piętro).
OPŁATA ZA KURS
Opłata za kurs wynosi 960 zł, płatna jednorazowo do 22 stycznia 2025 r. po potwierdzeniu przyjęcia na kurs.
KOORDYNATOR MERYTORYCZNY KURSU
Koordynator merytoryczny kursu:
Dr hab. Piotr Rączka, prof. UMK
Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu.
REKRUTACJA
Wymagane dokumenty:
– formularz zgłoszeniowy (https://www.law.umk.pl/panel/wp-content/uploads/FORMULARZ.pdf /należy wybrać opcję jednorazowego uiszczenia opłaty/)
– kserokopia odpisu dyplomu ukończenia studiów (kierunek prawo)
Dokumenty można złożyć osobiście lub przesłać pocztą na adres: Wydział Prawa i Administracji, ul. Władysława Bojarskiego 3, pokój nr 14, 87-100 Toruń
Termin składania dokumentów:
Do dnia 15 stycznia 2025 r. Decyduje kolejność zgłoszeń.
PODSTAWA PRAWNA
https://www.law.umk.pl/panel/wp-content/uploads/ZR.159.2019.pdf
HARMONOGRAM ZAJĘĆ
KONTAKT
mgr Aneta Zubrycka-Pyrek
Wydział Prawa i Administracji UMK w Toruniu, ul. Władysława Bojarskiego 3, p. 14, 87-100 Toruń
e-mail: anetaz@umk.pl, tel. (56) 611-41-34